Dünden beri hareketi çok azaltı ve özellikle bugün çikolata yedim süt içtim çooook hafif hafif vuruyor o da nadir. Ben küçük küçük vurunca karnıma tepki olarak kıpırdıyor ama çok az az. Önceden güpgüp vuruyordu. Dışarıda. Bakan çok net görürdü birde sanki dışarı çıkmak istiyor gibi kasılıyordu bi tarafa doğru sertleşiyordu şimdi hiçbiry yok normal mi acile mi gitmem gerekir 😔😢