2020 Kasım ayından 15 günlük sigorta primim var şuan 25 haftalık gebeyim Ağustos da(bu ay)Yeniden sigortam başladı Ekim’in 27 si 37 haftalık oluyorum doğum parası alabilirmiyim. Geriye dönük 90 günlük prim varsa alınıyor diye biliyorum ama Ekim ayının primi Kasım’da yatıyor yine alabilirmiyim muhasebeci tanıdığımıza sorduk alabilirsin dedi ama yinede emin olamıyorum bilgisi olan paylaşırsa sevinirim😊