Berkos canım aynısını ben yaşadım direk acile gittim adet kanaması gibiydi ve İlk başlarda hiç sancı yoktu. Direk yatmışım yapıldı ve doktorumu çagırdılar. 2 gün hastanede yattım 1 günde kanamayı durdurdular. Serum igne ilaç bunları kullandım. Sana igne vurmaları lazım ve progestan veriyorlar normalde. Ayakların havada olucak şekilde yat ve lavabo harici kesinlikle kalkma. Elini karnına koy ve bol bol dua et inşallah bişey olmaz.