Selinn1818 Merhaba kızlar, şuan 7+3 hamileyim hastane seçimi olarak destek rica ediyorum. Ümraniye hisar hastanesini tercih etmek istiyorum giden ya da doktordan memnun kalan varmı acaba
Pelink67an Merhaba ben hisar hastanesine gittim doktorlanını pek beğenemedin Ümraniyede Unutmaz polikinliğinde Ayşe Nurcan Ünlüer çok iyi bir doktor herşeyi en ince detayına kadar bakıyor ben 4+5im Ayşe hanıma gidiyorum