29 haftadayım salı günü gittim ilk defa normalde şehir hastanesi gidiyorum 1,5 aydr randevu açılmamıştı hayatta NAZMİYE hanıma gittim doğum için kararsızım evim hayata yakın şehire gitmek sıcakta çok zorluyor bi karar veremedim arkadaşlarım orda doğum yaptı memnundu