1_minik Doğumdan sonra değil ama 1 yıl önce yaptırmıştım.Kesinlikle zorlanırsınız.Bir de yaz mevsiminde asla yaptırmayın nefes alamıyorsunuz zaten burun tıkalı sargıda oluyor ağızdan nefes alıyorsunuz bir süre hele ki ilk hafta da olan ağrı,morluk,sancı felaket bir şey.Bebeğiniz sağlıkla doğsun iyice sizden bağımsız hale gelsin bakacak birileri var ise olun diye tavsiye ederim ben.Çünkü zaten ilk 2 hafta siz bakıma muhtaç halde oluyorsunuz.O youtuberlar bilmemnelerin dediği gibi basit olmuyor maalesef🤷🏻♀️Bizzat yaşadım sonu harika oluyor ama bayağı acı ve zahmet çekiyorsunuz.E bir de sonrasında 1 yıl burnunuzu korumanız lazım bebeğiniz elini yüzünü falan vurmasın herhangi bir darbeden kaçınmalısınız.Ameliyat yazık boşa gitmemesi için.Yani bayağı bir beklemeniz lazım.Herşey sizin için daha az acılı ve kolay olur inşallah sağlıklı günler💐