cms_13 yani onu çok fark edemedim ben anne sütü veriyordum sürekli birde günde 4 defa mama veriyordum mamayı çoğunlukla büyük tuvaletini yapsın diye veriyordum birde kilolu bir bebekti şekeri düşüyordu o yüzden 🤗 doyurma konusunu bilmiyorum o yüzden ama doymasa belli ederdi bir şekilde diye düşünüyorum