Gammzelii Merhaba arkadaşlar doğum haftama girdim yürürken falan bi anda kısıklarıma kramp gibi bi ağrı giriyor iki büklüm oluyorum hemen geçiyor doğum falan başlamış olabilir mi normal mi bu ağrı ?