Gizemmmii Arkadaşlarr haftaya ikili test için randevum var aç mı gitmek gerekiyo yoksa tok olsakta bişi farketmiyo mu? Ona göre aç yada tok gideyim 🙊
Dilekcnkn Gizemmmii Ben test yaptırmadım ama 12 haftalıkken ultrasonla bakacaktık doktor tok gel demişti
Gizemmmii Yamacin-Annesi ay şuan içim rahatladı kusmalarım devam ediyo hala aç kalırsam rezillik çekerim diye korktum teşekkür ederm bilgileriniz için