Ben 16. Haftamda böyle bir durum ile karşılaştım devlet ya da özel fark etmeksizin bazı doktorlar bu şekilde yanlış şeyler söyleyip korkutabiliyor. Sebebini merak ediyorum. Çevreme anlattıkça daha da fazla olduğunu gördüm bu durumun. Benimde şu haftada bebeğime %90 engelli dediler bebeğim şimdi 5 yaşında gayet sağlıklı diyen var. Ya da uzvunu göremediği için kolları olmadığını söylemişler bir akrabamın çocuğuna 🙄🙄 çocuk gayet sağlıklı. Yani ne bileyim her gebelikte illa bir doktor yanlış ya da eksik bilgi verip anne babayı boş yere korkutuyor. Bizde de 16. Haftamda gittiğim doktor beyninde sıvı fazlalığı var haftasına göre fazla gidiyo dedi. Düzelmezse de hidrosefali rahatsızlığına gidiyormuş anne karnında tedavisi varmış vesaire vesaire anlattı. Sonrasında da ben cinsiyetini sorduğum için surat astı erkek dedi bana göstermedi eşimi de odaya almadı önceden alıyorken ve odadan çıktım üçlü tarama testi için belge eksikti almaya geri döndüm arkamdan söylenirken buldum doktoru. Ben ne diyorum bu kadın bebeğin cinsiyetini soruyor, aşağıda acillik hastalarım var bunlarla uğraşıyorum gibi bir ton laf saydı.. Sonuçlarda sorun yoktu detaylı ultrasonda da öyle bir bulguya rastlanmadı çok şükür dediği gibi bir şey de çıkmadı. Ama biz çok korktuk 16. Haftadan 22. Haftaya kadar hep endişeliydik varsa ne yapacağız nasıl olacak diye tedavi yolları arar olmuştuk. Sizde de var mı bu şekilde bir durum oldu mu? Her hamile illa böyle bir şey yaşamak zorunda mı?