Benim sürekli bir Akıntım oluyor sarı yeşil mantar enfeksiyonundan dolayı ..
ne yaptıysam geçmedi ..
Doktor doğumdan sonra geçer dedi ..
Sorum şu olacak nişanım gelse nasıl anlayacağım..
her nişan kanlı olmuyor sanırım ..
mesela kansız akıntı şeklinde bir nişan geldi ve ben bunu normal bir akıntı zannettim Hastaneye gitmedim bir şey olur mu. ?