Zeynep1616 Merhaba hanımlar uzun süredir burdayım 32 haftalık gebeyim 3 doğumum olacak diğer ikisi devlete oldu ama süreç zordu bu sefer ozeldemi yoksa devlete mi hala karar veremedim
Yamacin-Annesi Zeynep1616 eğer zor ve tehlikeliyse bence en iyisi araştırma hastanesi çünkü ozeldede bisey olunca araştırmaya yorluyorlar şehir hastanesi filanda iyi oluyor
Eliffkck Zeynep1616 valla ben Başakşehir çam sakurada yapıcam çok iyi diyorlar burası için kontrollerimde burda genelde randevu bulduğum zaman gayet memnunum. Özel biraz yüklü geldi bize maalesef.
Zeynep1616 Yamacin-Annesi ikinci doğumda suyu erken geldi çok çalıştım ağır geldi sancım acilmam yoktu suniyle doğum yapıldı çok zordu şimdi nasıl olur bilmiyorum oyuzden özel dahami iyi düşünüyorum devlet hastanesi yatırıp taktı sanciyi gitti
Zeynep1616 Yamacin-Annesi Çok iyi bir doktor buldum ama maliyeti çok ben istersem eşim öder sonrası maddi açıdan sıkıntı ne yapmalıyım bilmiyorum
Zeynep1616 Eliffkck kontrolleri devlete yapıyorum doktorum iyi ama devlete şans meselesi ebe iyi olursa doğum daha kolay oluyor tamamen ebelere bağlı
Yamacin-Annesi Zeynep1616 bence bi ilk devletteki gittin doktorla görüş sonra karar verirsin bu seçimde cok zor