Esra_baki 35+2 haftaligim aslında bu ikinci gebeliğim ama ilkinde kendi sancım olmadı . Suyum geldi su nisanci ile doğumu baslattilar. Şimdi gelelim asıl konuya. Eşim 3 vardiya çalışıyor bı 36 da birde 39 da gecede olacak. Yani sancım gelirse tam olarak nasıl bir şey. Boşuna çağırmak istemem bir de bilemezsem yani şu nisancidan daha hafif bı sancı ise…
Vera18 Esra_baki öncelikle bel ya da kasıkta oluşan bir sancı. Benim belime vurmuştu belimden neredeyse popoma kadar hissettiğim adet sancısısının daha şiddetli haliydi. Sancı geldiğinde yatıyordum önce hafif sancıyla başladı anlamadım sonra baktım yarım saatte bir aynı sancı geliyor ve yatamıyordum. 2 saat takipte kaldım sancı geçmeyince kalkıp sıcak duşa girdim duştan çıkınca sancı devam edince gerçek sancı oldugunu anladım. Doğum sancısı oldugunu anlarsınız çünkü normal bir ağrı değil geldiğinde nefesiniz kesilecek gibi oluyor. Sonra 15 dk 10 dk bir düşmeye başladı 12de başlayan sancım sabah 4.5da 5 dk bire düşmüştü. Sancı geldiğinde farklı bir durum yoksa en güzeli evde idare etmek 😊 bir de sancı saniyeler sürüyor sonlara dogru 1-2 dk arasıydı sancı geldikçe yürüdüm masaj yaptım belime, sancı gidince yattım 😀
aksu5334 Esra_baki adet sancısı gibi başlayıp sonrasında belden karnına doğru dayanılmicak şekilde güçleniyo. Bende suyum gelene kadar nasıl bişey bilmiyodum
Lylakzl Bende çok merak ediyorum şurda bekleyim bari😄benimde 2.dogumum ilkinde hiç sancı nişan su hiçbir şey gelmedi suni sancıyla başladı dogumum
Bernie Bende bekleyeyim, 33 um , ama 2 gundur degisik agrilarim oldu kisa suren,korkuyorum ya aniden olcak diye.suan avmdeyim mesela , panik oluorm yetisemezsem fln diye. Ne zormus ayirt edememek😔
Vera18 Bernie kendinizi strese sokmayın öyle 1 2 saat içinde gerçekleşen bir şey değil doğum 😊 sancınız da gelse suyunuz da gelse mutlaka bir bekleme süresi oluyor
Esra_baki Vera18 Tabiki kızım 9 saatte olmuştu ama ya benbilemez yalancı sancı da cagirirsam 🙈 boşu boşuna adamı