Pamukkedi Merhaba 39 haftanın sonuna yaklaştım doktorum çatımın 3.5 kg bebek için uygun olduğunu ancak daha üstüne müsait olmadığımı söyledi.sancılarm var ancak herhangi bir açılma yok. Bebek 4200 gr. Ve sezeryana karar verdi ancak ben sezaryan olmak istemiyorum. Ne yapmam gerekiyor ??
Arasinannesi Pamukkedi benim bebeğim de 37+3 de 4050 gr kafa çapı 42 haftalık çıktı bana da 19 una sezeryan günü verildi. Bende hiç istemiyorum 2 gündür kendimde değilim ama doktoruma güveniyorum. Bu saatten sonra doktor değiştirmek istemiyorum. Mecbur 😥
SerapTadelenTtnc Pamukkedi normal Doğum en güzeli olsa Şam doktorunuzu dinleyin derim ben riske atmayın ne kendinizi ne bebeğinizi kesilip biçilmek olarakta görmeyin sezeryan bu kadar zor bişey değil
Pamukkedi Devlettede başka bir doktora gidiyorum. Hem özeldeki hem devletteki doktor çok iri bebek diyor farklı bir kelime çıkmıyor her ikisininde ağzından. Kendimi o kadar güzel normal doğuma hazırlamıştım ki kesilip biçilmek istemiyorum 😕 tabi her şeyin hayırlısı...
beyzanur06 Pamukkedi önemli olan doğum şekli değil bebeğin sağlığı açısından hangisinin daha uygun olduğu her iki yerdede demisler gerekeni buna rağmen normal dogum diye diretmek yanlış bence sağlıklı sıhhatli kucagna alrsn insallah 🙂
Pamukkedi SerapTadelenTtnc benim en büyük sıkıntım ultrasyonda sapma olup daha düşük gramda bir bebek çıkar ve aslında normal doğum yapabilecekken sezaryan ile yapmak 😕😟😒😱
SerapTadelenTtnc Pamukkedi kilosu düşük diye kimse sezeryana almaz ki aksine biraz daha anne karnında kalsın isterler
Ayselcnt bende sezeryan olmak istemiyordum ama bana da hem devlette hem özelde bebek iri doğuramazsın dediler mecbur sezeryan oldum.. kilosunu devlette 3700 dedi özelde 4100.. Sapma ikisindede oldu ama çok fazla farketmedi.. bebeğim 4 e yakın doğdu.. Dicem o ki sapma olsada az oluyor.. bebeğinide kendinide riske atma bence.. Bide suni sancı alıp hiç açılmak olmazsa bir sürü sancı çektiğinLe kalırsın.. nacizane tavsiyem..