Sbldgn37 Fabulousmom benim ikimci gebeliğim ilkkinde doğumumdan iki gün sonrasına kadarkusarak geçmişti buda aynı gibi 😂😂 ilaçlarla geçiyor
Fabulousmom Sbldgn37 Rabbim yardımcın olsun sonucunda meleklerimize kavuşunca bütün zorlukları unutacağız ❤️🥰🤲🏽
Fabulousmom Civcivim000 limon sıkarak falan içmeye çalışıyorum ben de az içince idrarda yanma oluyor diye korkudan içebildiğim kadar içiyorum