Merhaba hanımlar ben 7+6 haftalık hamileyim fakat doktorum bana bebeğimin 6+4 haftalık olduğunu ve kesemin olup bebeğimin olmadığını kanama ile düşebileceğini ama düşmezse kürtaj olmam gerektiğini söyledi kısaca boş gebeğilimin olduğunu söyledi sizinde ilk haftalarınızda bunun gibi problemler oldu mu çok tedirginim lütfen yardımcı olur musunuz 🙏🏻