Kizlar doktor degilsiniz biliyorum hemen linclemeyin. 9 haftalik hamileyim. Sormayi unuttum doktora. 1 ay sonra muayeneye cagirdi. O yuzden burdan sormak istedim.
Ozellikle sabahlari kalktigimda elim ayagim titriyor. Kalbim carpiyor. Hemen buldugum yere oturmak istiyorum. Tansiyonum genelde hep dusuktur.(9/5 lerde felan.) Kan sekeri ile alakalı olabilir mi. Boyle olan varmi.?