Kızlar merhabalar ben 2′li tarama testini yapmadım açıkcası gerek duymadım ama geçen gün görümcem kendisi için gitmiş 3lü tarama testine kendisi de hamile ve bebeğin sağlıklı olmadığını söylemişler bende biraz tedirgin oldum komşumuz da yap eğer bir sorun varsa önlem alırlar diye söyleyince biraz korktum. Napmalıyım bilmiyorum bu konuda deneyimli annelerin fikrine, bilgisine ihtiyacım var?