aesma
Merhabalar.. 32+5 günlük gebeyim.tansiyonum başından beri ara ara yükseliyordu heyecana bağlı da olabiliyordu ama son haftalarda 14 8 13 8 geldiği için doktorum ilaca başlattı riske atmamak için.. günde 3 kez kullanıyorum. Bir sorum olacaktı size, tansiyon problemi olanlar normal doğum yapabilir mi? Sezeryan olması gerekiyorsa da kaçıncı haftada alıyorlar bebeği? erken mi alıyorlar, genelde tansiyon yüksekliği olanları erken doğuma alıyorlar :(