Eabkrc A2020 Bende 11 haftalik ikiz gebeyim Allah yardimciniz olsun sormasi ayip sanciniz varmi benim hem sancim var 11 haftadir hemde 3 gunfur rahim sizlamadi agrisi var
eebrar_ylmzz A2020 bana dua eder misiniz bebeğimi kaybettim tekrar bebek istiyorum duanız kabul olur inşallah ikiz bebeğim olur benimde 🤲🥰
Bebisininannesi1202 A2020 allah kaldıramayacağı birşeyi kuluna vermezmiş ne kadar şanslıyız bize ikiz bebek nasip ediyor rabbim böyle düşünün benimde ilk gebeliğim bebek ile ilgili hiç bişey bilmiyorum en azından siz biraz tecrübelisiniz öyle düşünün kendinizi böyle düşüncelerle sıkmayın herşey yoluna girer😇🧿🧿
nvn-mutlu A2020 benim hiç tecrübem yok canım inşallah ilk doğumumu yapıcam ❤️ çama ablamdan biliyorum ablamın ilk kızları oldu ikiz sonra oğlu doğdu ama çok şükür çocukları çok uysaldı karınları tok olsun hiç sesleri çıkmıyordu inşallah seninkilerde öyle olur canım 🤲❤️❤️
A2020 Eabkrc çok hafif bir ağrı oluyo ama sancı şeklinde değil. Ani hareket etmeyin. Sakın ola ağır kaldırmayın. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻😂 tarama testlerinin zamanı gelmiş ihmal etmeyin
Eylul966 Bende ilk bebeğimi kaybettim 5 ay sonra hamile kaldım şimdi ikiz kızlarımı bekliyorum abileri bana iki tane melek yolladı 😍😍 Sağ salim kucağımıza alalım da bir şekilde hallolur büyütürüz inşallah 🙏 Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🐣🐣
Suprizikizler A2020 benimde ikiz bebeklerim olacak oğlum 4 yaşında benim bende 7 haftalık hamileyim benimde korkularım var Allah hepimize yardım etsin