Senayisci Arkadaşlar bucadaki kadın doğum hastanesi ek binası varmış ama bn hiç gitmedim otobüs dolmuş nasıl gidilir ve oraya gidip memnun kalan varmı? İzmir bayraklidan gidicem
NursiMa1802 Senayisci Nasıl gidildiğini bilmiyorum Fadime Türeye gitmiştim ilgilendi muayne normal geçmişti yoğun bir doktor.