DuaElf ah kardeşim nerdeeee… Neredeyse 15 haftalık olduk bizim bebiş hala anamı ağlatıyo valla 😂😂 bulantı, sıcaktan bunalma, ara ara kasık ağrısı ne ararsanız var. Sıcakları sularla vantilatörle gündüz biraz idare edebiliyorum da gece olunca sabaha kadar ben tavana bakıyorum tavan bana 😂😂