Oldi Kızlar bebeğim 3 haftalık.ama kaka yapmada zorlanıyoruz 1 haftadır.ya günde birkez yada iki güne bir yapıor.ıkınıyor ama yapamıyor.yaptığı zaman kakası normal kabızlık durumu yok.ama çok huysuzlanıyor benim gibi olan varmııııııııı !!!!
eaaysenur Oldi yaklaşık bir haftadır bende aynı durumu yaşıyorum ilk başlarda günde bir kere çok az yaptı bende kayısı falan tükettim o şekilde yaptı sanırım bizim yediklerimizden dolayı bol bol sıvı tüketmeye özen gösterin
Sarew Oldi gaz başlangıcı olabilir bizde de 2 haftalıkken başladı emerken kendini sıkıyo kaka yapacağı zaman çok zorlanıyo normalde her altını açmada dolu alırdım bezi ama şuan öyle değil
Oldi Mom9272 canım hem emziriyorum hemde mama takviyeli gidiyorum doymuyor çünkü doktorda mama destekli gitmemizi önerdi 🤷🏻♀️Üzülüyorum ama elimden bişey gelmiyor 😞
Beyzan Oldi gaz sorunu olabilir gaz damlası kullandınız mı bir de mamayı değişmeyi deneyin her mama her bebeğe uygun olmuyor sonuçta