rabia5151 Benim iki aylık oldu ama kalp atışını dinliywmwdim hastanede böyle olan varmı devlettemi dinlemiyorlar acaba
Hilal-95 rabia5151 bende dinlemedim🤣 zaten ilk hafta ritim bozulmasın diye dinletmiyor snra görüyolar zaten kalp atışını sağlık ocağında dinlemiştim 🤗 cihaz var çağırıyolar ozaman ilk defa duydum
hiaylin rabia5151 devlet doktorları gerçekten tuhaf ben normalde özele gidiyorum 3 haftadır memleketteyim dedim buradaki devlet hastaneler dolu olmuyor gideyim devlete gittime bin pişman oldum ne bebegimi gösterdi ultrasonda ne kalbini dinletti birde bana ikili test yaptırmadım diye hesap sordu manyak boş yere beni strese soktu özel doktorlar daha ilgili
Mom9272 rabia5151 bi sıkıntı olsa söylerdi doktorun ama endişe etme bence sordunmu herşey yolundamı diye?
arenikom Bildigim kadarıyla çoğu doktor devletteki özellikle kalp atışını görmelerini yeterli buluyorlar. Çok küçük oldugu icin titresimden etkilenmesn diye bana da dinletmediler ama saygı duydum atımını görmekle yetindm
Pirayeada 6 2 de dinledik vajinadan.. doktor hiç demedi zararlı diye zararlı olsa bakmaz medikal park doktoru benim