suheda_bilici Hanımlar merhaba, 13 haftalık olduk bugün doktorumuz iMom omega adinda bir vitamin ilacı verdi kullanan varmı aranızda
Merveee34 suheda_bilici evet ben kullanıyorum . Güzel bir takviyedir . İçmesi de kolay ağıza o yoğun tat gelmiyor
softi2 Benim midem hassas olduğu için kullanamadım bunu maalesef onun yerine easyfishoile geçtim çok memnunum