Merhaba arkadaşlar
6 ay kadar önce 6 haftalık bebeğimi düşürdüm. 28 temmuzda adetim 3 gün gecikti beta değerim 52 çıktı. 3 temmuzda ise değerim 258 artış iki günde iki kat değil ve endişeliyim sizlerin nasıl oldu her kişide 2 kat artması mı gerekiyor bilgileriniz nelerdir