bebegimvebennn Ben detaylıya gitmedim kendi doktorum 4d baktıgı icin gerek görmedik ama giden arkadasım oldu memnun kaldıgını söyledi şimdi zaten kendi kliniğini açmış başkentten ayrıldı diye biliyorum