1_minik bu surecte olumsuz olan seyleri okumayın derim benim ilk, dogumum kolay olmustu Allaha sukur anlatıldığı gibi seyler hic yasamadım ustelik canım cok ta tatlıdır rabbim veriyor o gucu herkesin agrı eşiği farklıdır her dogum bir olacak diye biley de yok o yuzden olumsuz seyleri okumaktansa size iyi gelecek seyleri okuyun. Mesela ben ilk dogumum da sancı aralarında eşimle horon oynamıştım o derece iyiydim 🙈🙈 tabi ebe gelip nst ye baglamıstı bebeğini dusın diye