Hilal-95 citlenbigim2212 bnm 87 yazıyor ama açlık felan yazmıyor ayrı glukoz 87 ama başka yok anlamadm açken ölçülen çıkmıyormu
Hilal-95 Epifenomen 2 tane aldılar benden nyse sorarım doktoruma gidince ama gnde düşük ya dimi normal çıkmış açtlıkda yüksek değildir bence ama inşallah tabi🙏🏻