Sedaa33 merhaba ben ilk kızıma naz ismini koymayı düşündm bana da aynısını söylediler başka bişey koydum gelin görünki niyetim sanrm naz olduğu için o kadar nazlı ki anlatamam 😅 şimdi ikinci kıZım doğacak bende elif ismini düşünüyorum bunada elifler çok yaramaz oluyolar diyolar hadi hayırlısı dedm 😀 yanına elif yüsra, elif zümra, ikra, zehra, serra isimlerni düşündüm bakalım net değil daha