Merhaba ben de ilk gebeligimde kolestaz yaşamıştım . Çok geçmiş olsun . Hastanede yattim bı kaç gün takip ettiler sonra çıkış yaptım sürekli kan tahlili verip kontrl altında oldum değerlerim dusmeseydi benimde 3. Haftada doğumum olcakti ama şükür ki değerlerde düşüklük oldu tedaviyi bıraktım çok şükür sagliklica aldım kucağıma . Şuan 2. Gebeliğim ve bende endişeliyim umarım aynısı olmaz tekrar. Çok dikkat edin ilaç tedavisi uygulabilirler mı bı görüşün