Minikincim href=“https://resimyukle.link/i/4easbJ"><img https://resimyukle.link/i/4easbJ 20 haftalık olduk doktorun biri yüzde 90 kız diyor diğeri kesin erkek diyor diğeri kordon dolanmış kararsızım diyor cinsiyet nedir sizin yorumlarınızda alabilirmiyim
Beyzan Minikincim ben tam bebeğin nersdi olduğunu anlamadım ama erkek bebeğe de benzetemedim iki oğlum var ikisinde de çıkıntı ufakt
Hilal-95 Minikincim poposunumu dönmüş o 🤣🤗 bebekler inatcı oluyor bızımkide maşallah 12 haftadan beri açık açık ben erkeğim diye gösteriyor 🙊 ultrosonu elıne alan doktor erkek dedi direk göstermese kız diyolar bizde eskiler ama hayırlısı olsun🤗🙏🏻