Sinir krizi gecircem devlette okadar kan verdim ozeldeki doktor takibi altındayım neyse sonuçları bu doktora getirdim bana şekerin çok yüksek çıkmış vs. Vs. Dedi yarin gel yine açlık tokluk ver dedi bende tamam dedim okadar uğraştım ettim ayaklarım sis vaziyette burda verdiğim sonuç temiz çıktı coksukur dedim hocam ben bugün ise gidemecegim ayaklarım çok sis belim ağrıyor dedi bana rapor veremem neden dedim bir sağlık sorunu olması gerekiyor eee dedim diyorum size okadar perişan oldum hem devlet hem burası eşimi aradım tarafa başhekim kadar aramış şikayet etmiş nasil rapor vermez diye şimdi eşim işten kalıp geliyor devletteki verdiğin kanı beğenmeyip kendisi 320 tl para koparmak için kan ister birde rapor vermez dedi suanda ne yapacağımı şaşırdım kalkma yerinden ben geliyorum hepsini mahvedicem diyor bir rapor vermek bukadar mi zor ya