tubaaunlu Merhaba hanimlar hamilelikte diş ağrisi yaşayan varmi benim gibi iki tarafli ağriyo birşey yiyemiyorum gargaraninda faydasini görmedim parol içiyorum oda işe yaramiyor napmam lazim agriyi dindirmek için 😷🤒
Burcaak Karanfil yağı sürebilirsin benim de hem çürüğüm hem ağrım var en iyi gelen o 😪 birde yanağına buz koymayı lokal etki yapıyor ama anlık acısını alıyor
Derya3333 Malesef ben 14+0 dişim ikiye ayrıldı kaplama yapılacak yarım anestezi yapıldı dün ölçü alındı haftaya kaplama takılacak kaç haftalıksiniz