Kizlar ben de 17+3 um.midem bulanıyor diyorum doktor artık bırak prilami diyor.ne zaman birakmayi denesem kusuyorum ve asla bir şey yiyemiyorum.butun gün yataktayim mutsuz ve huzursuz oluyorum yani.ama doktora kontrole gittiğimde durumu söylüyorum doktor hep bırak artık diyor.dun almamıştım.yemek yiyemedim öğürmekten afedersiniz su kusmaktan altıma kaçırıyorum artık.sonra gündüz içtim bir kaç saat sonra düzeldim ancak. 1 tane içsem bile yetiyor ama doktor ısrarla bırak artık gerek yok diyor kafayı yemek üzereyim.iciyorum umarım zararı yoktur bebislere