Onurbunur bakarlar büyük ihtimalle, tabi doktoruna göre de değişir. Benim devlet hastanesinde gittiğim doktor çok iyi biri ilk gittiğimde saat 15:50 de ki randevuma yarım saat geç kalmıştım hastanede kimse kalmamıştı giriş yapmak için sekreterler bile yoktu çünkü mesai saati bitmişti, doktor beni içeri aldi odasından randevumu onayladı ultrason ile baktı uzun uzun bilgi verdi, odasındaki sekreteri biran önce gitmek için burun kıvırsada sistemi kapatma kızı geç kaldı diye mağdur mu edelim dedi.