Merhaba anneler 7+5 günlük hamileyim ilk gebeliğim. Gebelik sürecimin gayet iyi olduğunu ve hatta bebeğin 1 hafta önde ilerlediğini söyledi doktorum. Tek bir sıkıntım var oda bulantılarım. Prilam kullanıyordum ve bulantılarım geçmedi yiyip içemiyorum sürekli çıkarıyorum doktoruma şikayetimi belirttiğimde bana **zofer ** verdi ama prospektüsünü okuduğumda hamileler için tavsiye edilmez yazıyor. Kullanan var mı acaba bebeğim için endişeliyim