Asli_277 Sezeryan sonrası agdayi ne zaman yapabildiniz kizlar. Doğuma acilen girdigim için ağda yapamamıştım ve şu an 12 günlük sezeryanliyim ama çok sknti alıyorum ne zaman yapabilirim agda
Kursad2019 Asli_277 ben 2 ay sonra kuaförde yaptırdım ilk doğumumda söylediğinde dikkat ediyor yapan kişi merak etmeyin acı hissi aradan 2 sene geçse bile oluyor psikolojik olarak
Mom789 Genitale yap istedigin zaman dikiş ustte göbeğe dogru yerde kaliyor zaten ordada kil olmuyor tabi belki vardır ama o kısmı birak cımbızla vs al ağda olmaz oraya
Birkizannesi_5260 Bence bir süre Ağdayı bırakın çekiştirmek zorunda kalıyorsunuz dikiş bölgesi acır belki