Ayyen
Annelik bıyle bırsey benm ıkıncı bebegım olcak yıne hisedıyorm bu hisetıklerını
mmrv
[bilinmeyen] benim de zaman zaman icime.korku doluyo canim. Bende 20.haftadayim. Aslnda bu forumu.seviyorum can skntisina iyi geliyo okuyorum. Faydali şeyler de okuyorum. Ama başina kotu seyler gelenleri.okudukca.etkileniyorum. bende.dün icime.bi.korku geldi erken dogum yapan kisileri.okuyunca.falan.. Aslnda kotu seyleri es gecip.okumamak.lazim. ama.meraktan insan acıp okuyo. Tutmaya caliscam.kendimi.olumsuz.seyleri.okumamamaya caliscam. Hic aklimda olmayan seyleri. burda okuyp bilinc altima sokuyorum.Allah korusun ne.diyelm. Icim cok.sklnca.dua ediyorum Allahim.sen.koru saglikla vaktinde kucagima aldir diye. Dua edelm.bolbol insallah sag salim kavusuruz bebeklerimize
uzmezgulcan
Yemin ederim kendimi gördüm şuan. Doktorlar bıktı artık benden her hafta gidiyorum
Fidashka
Ayni durumdayiz malesef☹️ 20li haftalara kadar gelisimde ya bisey olursa ya bi sorun cikarsa diye hep korktum,20li haftalardan sonra ya erken dogum olursa diye ,simdide 32 haftadayim ya bebegin suyu haberim olmazda akintiyla birlikte giderse ya haberim olmazsa iceride bisey olursa falan diye didinip duruyorum.😑hep bi tedirginlik hep bi korku🤦🏻♀️
Bide burdaki olumsuz hikayeleri okuyunca psikolojim daha cok sarsiliyo.Allah sagsalim kucagimiza almayi nasip eder insallah
Arzem
Fidashka bebeğinizin suyu haberiniz olmadan gitmesi mümkün değil benimde ikizlerim vardi 32 haftalık dogum yaptım riskli bir hafta degil son haftalarınızın tadını çıkarın bence 😍
Gamze612
Fidashka ben bi tek kendimi boyle saniodum. İlk uc ayi bi atlatayim rahat olcam bi daha takmicam kafaya dedim. 3 ay gecti bu sefer bebek hareketlerini dha hissedemedim diye kafaya takmaya basladim.. dogana kadar bitmicek bu takintilarimiz☹️
Babyboy24
[bilinmeyen] neredeyse bütün anne adayları aynı durumu yaşar ayrıca fetüs büyüdüğünde bir nebze o duygular geçiyor
Aslihan26
Geçen gün bir bayan doğum hikayesini yazmış güzel güzel okumaya başladım anlatıyor falan. Meğerse ilk gebeliği erken doğum olmuş bebeği vefat etmiş onu anlatmış sonrasında da son doğumunu anlatmaya başlamış güzel geçmiş herşey yolunda gitmiş vs. Allah uzun ömür versin de ben güzel hikaye okuyorum diye başladım baktım kötüye gidiyor devam ettim okumaya keşke başta bıraksaymışım rüyama girdi aynı gün yok sezeryanla doğurtuyorlar bebeğim vefat ediyor falan. Bi not düşseler başınada çok etkilenenler okumasa kötü hikayeleri
Babyboy24
Aslihan26 fazla nazlı bir yaklaşım hayatta herşey toz pembe değil insan kendini kötüye de hazırlamalı ki kötü olaylar başa geldiğinde kontrol etmesini bilsin. Öyle gözlerini kapat hep iyi şeyler oku diye bir dünya yok ne kadar çok korkularımızı bastırırsak o kadar çok korkarız
Mavi1
Aslihan26 bende okuyordum evet okumayı bıraktım ama yersiz bir sürü korkuya şahit oluyorum zaten korkuyorum da yani
mmrv
[bilinmeyen] Ya evet her sey nasip.kismet aslinda.. Malesef kotu seyler hep duyuyoruz cevremizde. Allah sabirlar versin arkadasina da.. Ama cok da kaygilanip icerdeki.minnoşlari da strese sokmamak gerekiyo. Allah korusun artik ne diyelm
mmrv
[bilinmeyen] evet malesef elimizden gelen bisey yok. ben bi de tüp.bebek tedavisiyle hamile.kaldim. kaygilarimi 5le çarp:) Olumsuz seylere cok takilmamaliyz..
Gudigudi
[bilinmeyen] o panik hali bende de var 37. Haftadayim hic gecmedi diyebilirim. Ozellikle bebegin hareketleri konusunda hep panik halindeyim :/
Gudigudi
[bilinmeyen] insallah size de bugunleri gormek nasip olsun. Ben de durtuyorum oynuyor. Sonra onunla da tatmin olmuyorum neden ben durtunce oynuyor diye😄😄 bu boyle uzar gider biraz akisina birakmak lazim galiba
Ayyen
[bilinmeyen] ozmanda yemek yedı yettımı guzel uyudu suan usuyormu ona gefekli seyleri ogretebılıyormuyum gece uyurken usudumu
Fidashka
Arzem kuzenimde haberi olmadan gitmis bebek susuz kalmisti neyseki doktor kontrolu gunune denk gelmislerdide hemen gorup acil sezaryenle almistilar bebegi.Iste o yuzden ya bendede olursa da haberim olmazsa diye korkuyorum hep😑
Arzem
Fidashka canim kotu şeyler düşünme iyi düşün iyi olsun kuzenin anlamamış ama bak güzel sonuçlanmış tadini cikar hamileliginin
Kelebek29
[bilinmeyen] şimdi aynı bombayı sen koydun kucağımıza..31 +3 hamileyim pnik atak ansiyetke ve okkb boukluğu teşhisi ile hamile kaldım..çok zorlu yollardan geçtim hmd olsun ki bu günü gördüm. Ama hastalıklarımdn dolayı kimse!!! Beni dkkate almadı zaten deli bu kurar kafasında dediler.. bu pltform tek dayanağım oldu. Arkdaşta yazmış doğum hikyesi okudum meğer çocuğu ölmüş diye aynı hikayeyi okudum 30. Haftayı görmek geçmek ölümdü gizlice ağladım.. şimdi sende güm diye 35. Haftayı eklemişsin benim artık 1 ayım bitti ağlamak kurmakla geçicek.. ve işin kötüsü sorsam ne oldu diye. Vall turp gibiydi ertesi gün kaybetti cümlesini duyucam dahda yıkılıcam. Her sabah evde geziniyorum ve her sabah ezanımda ağlyarak balkonlarda dualar ediyorum..evet nasip evet tevekkül etmek hepsi doğru ama benim gibi hastaşıklı ruhlr için değil
YagizAsyaMom
Aynı durum bende de var maalesef muayeneden çıkıyorum bebeğimi görüyorum. Ertesi gün içimi korkular kaplıyor. Bebeğim iyi mi doyuyor mu kalbi atıyor mu ya bişey olmuşsa diye. Hamilelik belirttim hala devam ediyor göğüsleri sızlıyor mesela ama bugün sızlamıyor sabahtan beri kafayı buna takmış durumdayım çok korkuyorum. Eğer çok üzülecek gibi olursa Allah ım bebeğim sana emanet Yarabbim diyorum öyle içimi rahatlatıyorum
YagizAsyaMom
[bilinmeyen] ne olacak bu halimiz böyle 🤦♀️ bazen kendi kendime diyorum bu kadar çok kafaya takıyorum herşeyi bebekte böyle olacak 😁 ama sabahtan beri aynı şeyi düşünüyorum göğüsleri neden hassasiyetini kaybetti. Kimseye soramıyorum eşim çok kızıyor doktora sormak istemiyorum annem normal diyor deliricemmm🤦♀️🤦♀️🤦♀️ ama senin durumunu hiç bilmiyorum bebek ne kadar sıklıkta haraket ederse iyi bir durum
YagizAsyaMom
[bilinmeyen] daha 3 hafta var muayneme kadına utanmasam her gün geleyim mi diye mesaj atacağım🤣🤣🤣 çok soru birikince A4 kağıdına yazıp doktora vereceğim yakında beni gerçekten kapı dışarı edecek kadın🤣
KlncA
[bilinmeyen] Arkadaşım bir çoğumuz aynı durumdayız şükür et dua et ve akışına bırak ben öyle yapmaya çalışıyorum 🙏🏻 Benim 12.haftam bitti bebeğimi şuan bile düşününce ağlayasım geliyo insan kısacık Zaman'da bile Nasıl sevip alışıyor dimi ❤️ ama ne onun ne de bizim-sevdiklerimizin vs yarın yaşayacağı belli değil hayat bu ve biz planlar yapmaya umutlu olmaya devam etmeliyiz..