piremsesce Kızlar doğumdan sonra hiç adet olmadan hamile kalan var mı ya da çevrenizde duyduğunuz kişiler var mı? Merak ediyorum da bu konuyu
Sbhtzmn piremsesce benim bi arkadaşım lohusalık bittikten sonra hamile kalmış adet olcam diye beklerken bebek cıktı 😅
Mom62266 piremsesce benim kuzenim var 2. Çocuğunu doğurdu daha bebeği aylıkken 3. Çocuğu da peşten geldi
Mom789 En çok korktuğum şey bu sanirim ya 47 günlük olduk kanamada ne zaman gelir gelmez belli değil ama içimde hep bi korku oluyor valla 🙄
Mom789 piremsesce sus sus aman deyim 😂 ilkide plansız oldugu için 2.yi aklıma getirmek istemiyorum şuan 😂
piremsesce Pembepanterr korunuyoruz da henüz adet olmadım hapa da adet olduktan sonra başlamam gerektiğini söyledi doktor merak ettim adet olmadan hamile kalan var mı diye
Pembepanterr piremsesce Çift korunma yöntemi yaparsanız içiniz rahat eder örn; prezervatif +geri çekilme 🍀
piremsesce Mom789 hadi ya 😂 bizim ilki planlıydı da ikincisi de planlı olsun istiyorum inşallah 4-5 sene sonra😂