Merhaba. Özür dilerim böyle açık yazdığım için. 6+2 haftalık tüp bebek ile hamileyim. Ve gripim. Bugün gripin de etkisiyle bulantılarım başladı, zar zor kahvaltıdan sonra ilaçlarımı içtim. Ama 1 saat sonra şiddetli bulantı yaşadım ve malesef istifra durumu oldu. Böyle yaşayıp olumsuzluk yaşayan oldu mu? Acaba ilaçlar etkisini yitirir mi bu durumda?