nagehan3534 Ben panik de yapıyorum sanki canımı alıyorlar gibi hissediyorum kendimi. Sabah eşim işe giderken de öyle oldum işe giderken ağladım kötü oldum öğlen yine ağladım ama sonra bir daha ağlamayacağım yapacağım üstesinden geleceğim bu nefes yeterli oluyor demek doğum yapmış anneler dayandı ise bizde dayanırım dedim kendimi strese sokmayacağım. Akşamları yürüyüşe çıkıyorum balkonda oturuyorum uyuyamıyorum evet ama tek skıntı bu olsun ne yapalım biraz daha dayanacğız Allah büyük yardımcımız olsun