Minisimveannesi ben Taner beyde normal doğum yaptım.Ebeler çok iyidi çok anlayışlı ve sakindi.dogumhanede bir sürü oda ve onların içinde ayrı dogumhaneler var .Dogumhaneye eşimi de aldılar doğum anına kadar hep yanımda oldu.ebeler çok ilgilendi.yuruyus plates squat yaptirdilar.Odalari çok temiz ve Güzel.Haftasonu pazar ve 30 Ağustos olmasına rağmen doktorum da geldi nöbetçi doktorda dogurmadim.Ben memnun kaldım.İkinci doğumumu da aynı doktor ve aynı hastanede yaparım.bu arada geçen yaz doğum yaptım.