ecevecev21 Bugün sezeryan ile doğum yapalı 3 gün oluyor. Göğüslerim aşırı şiş sert fakat sütüm gelmiyor. Hastanede sağdık sürekli yine yok. Göğüs uçlarım çok ufak bununda etkisi olduğunu düşünüyorum😢
Ebruaksoylu ecevecev21 Annem şunu diyor bana konbostu kayısı çok iyi geliyormuş bide lohusa şerbeti diyor ben daha dogurmadim inşallah yaşamam
cigdemtureli ecevecev21 duş alabiliyorsanız ılık suyla akan suda yukardan aşağı masaj yapmayı birde soğuk lahana yaprağını göğsünüze koymayı deneyin 🥺 aslında sağmışlarda bişey söylemediler mi acaba bebek hemşiresi falan baktı mı?
mothers_baby2021 ecevecev21 ilk zamanlar hemen gelemz , hastanede hiç gelmez zaten umutsuzluğa kapılmayın hemen .Humana çay İçin su İçin ,bende bu dertten muzdaripim.Konu açtım sağma makinesinden kaynaklı mı diye düşünmüyor değilim .
Dbe24 ecevecev21 manuel pompa alın onunla sağın hem göğüs ucunu çıkartıyor hemde süt geliyor benimde hastanede sütüm vardı ama bebeğim ememiyordu ben sıkıncada az geliyordu pompayla sağıp verdim bi süre sonra kendiliğinden gelmeye başladı