Beyazzzzz doğuma bir kaç hafta kala ağda yaptırın bence çok rahat edersiniz hemen çıkmıyo zaten ağdadan sonra doğum girersiniz tertemiz çünkü jiletle her gün uğraşıyorsunız hemen çıkıyo ve kaşındırıyor bende jiletle alıyordum ama ağda çok rahat ilk gittiğinde insan utanıyor ama ama bir kaç kereden sonra alışıyosun ve hep aynı kuaföre gidiyorum napıcan hemilesin mecburuz biyerde zaten doğumdan sonra lazere gitmeyi düşünüyorum ini