Mom3834 sizin özel sağlık sigortanız olduğu için normal 1 lira bile vermemeniz. Ama beni boşu boşuna iki gece yatıracaktı ve vereceği ilaçta doktorumun bana yaptığı iğneyi seruma takıp verecekti. Suan korona olduğu için doktorum mümkün olduğunca hastaneye bile gitmemi istemiyor. İki gece orda yatınca kimden ne alacağım belli değildi onu demek istedi. Çok kanamam devam etseydi kendi doğum yaptırdığı hastaneye en fazla gitmemi söyledi. Onu bile istemedi çok çaresiz kalırsam gitmemi söyledi.