ozlmozl Haftanın içindeyim bir haftadır kasık ve bel ağrılarım arttı ayakta fazla duramıyorum hemen belim kopuyormus gibi ağrı giriyor ara ara kasıkta da ağrılar oluyor düşük önleyici, magnezyum vs. vermişti doktorum böyle şeyler yaşayan var mı giderek azalma oldu mu
Adapte34 ozlmozl evet benimde öyle oldu başlarda kasık ağrısı bel ağrısı çok normal ama istirahat çok önemli bol bol uzanın dinlenin
Akkoyu ozlmozl ilk üç ay yaşadım agrı sancı ayakta durdukça şiddetlenmesi bende progestan kullandım . Sonra geçti 😊