Merhaba kızlar 24 haftalık gebeyim. Afedersiniz sabah eşimle ilişki yaşadık. Ondan beridir ilk defa bebeğin hareketlerini çok çok aşağıda hissediyorum hemde yoğun bi şekilde.karnımın en alt ortasında kasıklarda. Hiç böyle olmamıştı. İlk baş bikini bölgesinde atıyor sandım uzanınca bebek olduğunu anladım. Tedirgin oldum şuan hareketleri çok farklı bebeğin ve ilk defa karnımın el alt ortasında. Riskli bi gebelik geçirdim . Erken doğum falan olmaz değil mi. İlk gebeliğim çok korkuyorum tecrübesi olan yazabilir mi ?