Bizim ilk oğlan doğduğunda bana benziyordu heh oldu bu iş derken 3 ay sonra bir baktım babaya dönüyor şuan 5 yaşında hala baba 🤷🤣😍 şimdi ikinci oğluş geliyor acaba bu nasıl olcak merak konusu 🙆 sizlerde durumlar nasıl kime benziyor bebisler bu arada yarın 35+0Haftamıza giricez 🤗🥰