Serifekeskin İlacı kullanırken hamile kaldığımı öğrendim 7 haftalık hamileyim , çok tedirginim yorumlarınızı bekliyorum
badembid Serifekeskin benim eşim lisedeyken kullanmış, ancak ben şunu biliyorum bu ilacı kullanırken gebe kalmayın diye özellikle yazıyor diye biliyorum. Bence hemen kadın doğum doktorunuza sorun
Demir06 Serifekeskin üzerinden en az 6 ay geçmesi gerekiyor ben de kullandım ilacı çok tehlikeli bir ilaç hemen kadın doğumcu ile görüşün
Nilinannesicc Serifekeskin merhaba canım şuan bebeğiniz nasıl acaba inşallah çok iyidir. Ne kadar süre kullanmistinuz ilacı kaç mg arıyordunuz
Serifekeskin Nilinannesicc merhaba şuan bebek sağlıklı son haftalarımız bekliyoruz bebeği her şey yolunda ilacı 1,5 ay kullandım. Sizdemi ilacı kullandınuz
kcsema Serifekeskin bende sizin gibi hamileyken kullanmışım 1 ay kullandm ve bebegım suan 1 bucuk aylıkmıs doktorlar sureklı aldır aldır dıyor ben ıstemıyorum 🥺 sizin bebegınız de etkısı oldu mu acaba😔